Rabobank-klanten konden niet bij hun rekening vanwege storing | Tech

Een storing bij Rabobank zorgde er donderdag voor dat klanten urenlang hun geldzaken niet konden regelen. De problemen deden zich voor op de website en in de app van Rabobank, maar zijn inmiddels opgelost.

De storing bij Rabobank duurde ongeveer drie uur, sinds het einde van de ochtend tot halverwege de middag. Mensen die probeerden in te loggen om toegang te krijgen tot hun rekening, zagen een foutmelding. In de app sprak Rabobank van een technisch probleem, maar het is onduidelijk wat er precies aan de hand was.

“Je kunt momenteel problemen ondervinden met het gebruik van de Rabo App en het afronden van je iDEAL-transactie”, meldde de bank. “We werken aan een oplossing. Onze excuses voor eventueel ongemak.”

Als klanten hun code invoeren om de app in te komen, krijgen ze nog een melding te zien. “We kunnen niet bij je gegevens”, luidt die. “Er is een probleem met de verbinding.”

Op de meldingensite Allestoringen.nl kwamen in korte tijd duizenden meldingen binnen van mensen die problemen ondervinden.

Bron